Når kundens ønsker medfører endringer i strømnettet
Når Elvia får en kundehenvendelse som gjør at det blir behov for en endring i distribusjonsnettet i Oslo eller Viken, kontakter vi entreprenørmarkedet og innhenter tilbud på oppdraget. Det beste tilbudet formidles til kunden.
Kunde må akseptere tilbudet elektronisk eller skriftlig, og deretter kan Elvia bestille oppdraget på vegne av kunden hos den valgte entreprenør.
Elvia bestiller jobben på vegne av kunden
Kontakt mellom kunde og entreprenør må avventes inntil nettselskapet har foretatt en formell bestilling av oppdraget.
Når oppdraget er utført er det Elvia som får faktura fra utførende entreprenør, for så å fakturere kunden i henhold til avtalt pris.
Kunden vil også bli fakturert eventuelle kostnader for målere og målerutstyr.
Rammeavtaler med kvalifiserte leverandører
Elvia har, etter anbudsrunde, inngått rammeavtaler med utvalgte områdeleverandører for utførelse av lavspenningsoppdrag med en kostnad opptil 150 000 kroner.
For oppdrag med en kostnad over 150 000 kroner foretar nettselskapet en tilbudsforespørsel i entreprenørmarkedet i hvert enkelt tilfelle.
Godkjente entreprenører i Oslo og Viken
Asker og Bærum
Laje AS: 481 30 888, post@laje.no
Nettpartner AS: 400 04 800, kunde@nettpartner.no
Laugstol AS: 35 51 61 30, nett@laugstol.no
Oslo
Omexom Norge AS: 815 00 804, ie@omexom.com
Nettpartner AS: 400 04 800, kunde@nettpartner.no
Energianlegg AS: 913 39 336, firmapost@energianlegg.no
Laugstol AS: 35 51 61 30, nett@laugstol.no
Laje AS: 481 30 888, post@laje.no
Romerike
Omexom Norge AS: 815 00 804, ie@omexom.co
Nettpartner AS: 400 04 800, kunde@nettpartner.no
Laje AS: 476 88 300, post@laje.no
Follo, Østfold, Rygge og Råde
Omexom Norge AS: 815 00 804, ie@omexom.com
Nettpartner AS: 400 04 800, kunde@nettpartner.no
Viken Energimontasje AS: 401 04 011, post@vikenem.no
Nett-Tjenester AS: 483 25 515, post@nett-tjenester.no