Strømbruddskart

Bruk strømbruddskartet for å søke etter strømbrudd i Elvia sitt område. Klikk i kartet eller søk på postnummer for mer informasjon. Du kan også søke frem hvor og når det utføres planlagte utkoblinger der du bor.

Strømbruddskartet oppdateres automatisk med strømbrudd når de oppstår. Kartet viser når feilen oppstod, hvilket område det gjelder og hvor mange kunder som er berørte.
Vær obs på at feil i lavspentnettet, den siste strekningen fra en transformator og frem til boligen din, ikke vil fanges opp av varslingssystemene.

Finner du ikke problemet i strømbruddskartet?

Er det registrert en planlagt utkobling grunnet vedlikehold i strømnettet, skal du ha fått varsel på SMS. Denne inneholder informasjon om hvor lenge strømmen skal være borte for at vi skal få gjennomført jobben. Har du spørsmål om utkoblingen kan du ringe vår døgnåpne driftssentral.

Innlandet - Ring 62 12 30 00
Oslo/Viken - Ring 22 44 10 40

Har det skjedd et strømbrudd hos både deg og naboen, men som ikke er registrert i strømbruddskartet, kan det være noe galt på strømnettet. Meld inn strømbrudd som ikke vises i kartet ved å ringe oss.

Er strømbruddet kun i ditt hjem, ligger feilen trolig hos deg. Da vil du ikke finne problemet i strømbruddskartet, men må sjekke om sikringsskapet ditt er i orden. Sjekk om hovedsikringen eller jordfeilbryteren har slått ut, og kontakt en godkjent installatør for en eventuell utbedring av feilen.

Elvia jobber for å redusere strømbrudd

Elvia skal kontinuerlig sørge for å levere en sikker strømforsyning frem til boligen din, og vi jobber hele tiden med forebyggende vedlikehold for å redusere risikoen for langvarige strømbrudd. Uansett årsak til strømbruddet kan du være trygg på at vi jobber med å reparere feilen så fort som mulig.