I Elvia er mulighetene mange, og våre ansatte fyller et bredt spekter av roller og personligheter. Her kan du lese intervjuer, få vite mer om personene bak Elvia og hvem de er.
Hos oss møter du mange forskjellige mennesker med forskjellig bakgrunn og forskjellige roller. Her forteller 7 av våre medarbeidere litt om hvordan det er å jobbe i Elvia.
Selv om det ikke er et mål i seg selv å ha likevekt mellom kjønn i Elvia, tror vi likevel at flere kvinner sitter på kompetanse som vi trenger for å kunne løse vårt viktige samfunnsoppdrag. Derfor bør kvinneandelen økes i Elvia og bransjen generelt.
Hilde Moi Berggrav (28) stortrives som kundebehandler i Elvia, både i front på kundesenteret og på driftssentralen, hvor problemstillingene ofte er mer tekniske.
Særlig ved strømbrudd er det hektisk aktivitet på kundesenteret til Elvia. Det kan kunderådgiver Marianne (27) skrive under på, men hun har full forståelse for at kundene tar kontakt.
Mikael Indseth (25) synes det er spennende å møte kunder i forskjellige kanaler. Det gjør han som kunderådgiver i Elvias kundesenter på Hamar, både på telefon, chat og i sosiale medier.
Selv om kraftbransjen, som mange andre bransjer, fortsatt kan sies å være en smule mannsdominert, er det stadig flere kvinner som finner veien inn. Her i Elvia har vi flere kvinner som gjør en utmerket jobb i det viktige samfunnsoppdraget vi har.