Hvis måleren er stengt fordi vi ikke har registrert kunde på anlegget
Noter ned målernummeret og ring oss på telefon 02024 for å få gjenåpnet anlegget.
Målernummer og hovedbryteren er markert på bildet med røde streker.
Står du registrert på riktig strømmåler?
Vi oppdager stadig tilfeller hvor kunder er registrert på feil strømmåler. Dette innebærer at du betaler for en nabo sitt strømforbruk, og ikke ditt eget. Slik finner du ditt målernummer.
Dette gjør du hvis strømmen er stengt på grunn av inkasso
Hvis strømmen er stengt på grunn av ubetalte fakturaer som har gått til inkasso, så kontakter du inkassobyrået. Se på varselet hvilket inkassobyrå du skal kontakte, det kan være at faktura har kommet fra din strømleverendør og ikke fra oss.
Dersom inkassovarsel skyldes Elvia-faktura, så kontakter du Lowell på telefon 23 17 10 20 eller e-post.
Mer om Stenging av strøm ved manglende betaling.
Vet ikke hva som er grunnen til at strømmen er stengt?
Er du usikker på hva som er grunnen til at strømmen er stengt? Kontakt oss og oppgi målernummeret det gjelder, så sjekker vi det for deg.